Thursday, June 5, 2008

j0M g mAkaN kEpCi

tettt...tettt (bunyi sms)
sori enset aku enset cikai...xde mp3 untuk mainkan lagu rihanna bila ada message masuk
(insert theme song umbrella by rihanna - ella,ella,ella...ayy,ayy,ayy)

"Aii wAk...uAtpE?j0M g mAkaN kEpCi!!!??"
reaksi aku bila baca sms ni:
1-wak???wak jorgo?wak sarji?
2-uatpe?aku cuba nak baca dengan betul
3-makan kepci? (aku terpaksa tunjukkan sms ni kepada kawan aku)
oh,KFC rupanya! Tapi,err...macam mana nak makan KFC?
4-tanda seru dan tanda soal pada satu ayat...apa fungsinya?

Aku reply:
"malasla...lgpun puasa"
(sila baca aku nak makan nasik kerabu)

Respon:
"aLAa,joM aRr wAK...iTeR gI duA...sAyE baNjEr..."
reaksi aku seterusnya:
1-wak lagi.DEM!
2-iter gi dua (aku ambik masa 5 minit nak cuba faham "iter" tu apa...)
iter gi dua,iter gi dua...argh!complicatedlah ayat dia ni...jahanam!
3-banjer (aku tunjukkan lagi sms ni kat kawan aku)

Aku reply lagi :
"erm,takpela..nk pegi pasar malam je.pegi la sorang2"

Respon :
"pAsaR mALaM x besh...aLAa,aTut aRr g sENs0RaNg...mEyH aRr iter gi kEPCi...ti sy aMEk wAk kaT kOLeJ...kaYy?
reaksi aku :
1-kau kutuk pasar malam aku?
2-aku tak nak kepci (aku x taip KFC...aku cuba ikut style dia)
3-jadah apa pulak "atut" ni? huwaa
4-wak kali ketiga...HMPHFFSS!


tindakan terakhir : delete nombor beliau dari phonebook setelah mendapati mesej beliau amat mendera mental aku...tertekan!


sekian.
*AKU YANG TAK CUKUP MODEN ATAU DIA YANG TERLALU ADVANCED?*

No comments: