Thursday, July 31, 2008

BAS ROSAK

*30 JULAI*
Aku naik bas nk balik UiTM (bende yg aku plg xsuke)
sakit bontot lah duduk dlm bas lame
Terhenjut-henjut pulak tu...dh macam naik kuda

Sampai je kat stesen bas,aku tgok parking bas Utama masih lg kosong
So,xpe...rilex je aku tunggu
Sempat lg la aku beli air dan jajan nk makan dlm bas nanti
So,xdela aku buat bosan sangat dan mengulangi tabiat yg same setiap kali naik bas

Nak taw ape tabiat yg buruk tu?
Aku tengok orang lain tido terlentok sambil gelak2...HAHAHA
Kadang2 ade yg mumbling dlm tido
Gelap2 pn aku boleh nampak lagi
Aku pun pelik cemane derang buleyh tdo lena dlm bas yg melantun2 tu
Humakk aihh, mimpi ape agaknye

Dah pukul 9.00 bas x sampai lagi...1 jam lewat ni!
Tibe2 aku dapat msg dr Fiza yg berbunyi :
"tiya kat mane? besok kumpul kat foyer kul 7 taw...trip kite 1 grup"
buduhh...aku tkezut gilak!cemane aku buleyh lupe ade trip???

Aku dh panik gile...mule mengomel x tentu pasal kat drebar bas
"apsal x check awal2? apsal xsediakn bas ganti? apsal itu? apsal ini?"
Aku rase mesti die fedap ngan aku
Last2 die wat bodo je..aku yg cam badut bebel sorg2

Akhirnye pukul 9.20 camtu bas pn siap dibaiki...Dammit again
Sah besok sampai lmbt ni
Habisla aku kene marah ngn lecs...
So,sblom kene marah aku text kawan2 dan lecs awal2
kasi taw yg aku dtg lmbt

Tapi kegalawan hati ni mmg xleyh blah la...
So last,aku ttido dgn rase risaw yg teramat
Ohh,sebaek x ngigau!

No comments: