Thursday, October 16, 2008

NASIB BADAN

I'm in a stressful state.
Dalam Melayunya, aku dlm kondisi tertekan…


And when I’m being stress, abis semua diet aku. Melantak tak hengat donia! Seperti raksasa Gorgon yang rakus. Hari ni je aku dh makan 2 bungkus rojak buah, 1 pinggan nasi dan lauk, 1 burger. Mak datuk perut kapal selam!!!

I'm starting to get restless sleep at night (again) and according to Tikah and Farah, I started to pusing-pusing in my sleep (yet again). Sebab aku panasss lahh… For this, I blame the hot weather. Kipas sudah dipasang pada kelajuan maksimum ye tuan puan. Tak bulehh nk putaq lagi dah naa…Rasa mcm nak duduk dalam peti ais ohhh!

Dan lagi sekali mereka mengomel pasal sikapku yang suka mandi tgh2 mlm. Ya ampun,kalaw tak mandi aku takkan bisa lelap lahh kawan2…wuwu~~ Anyway, ini adalah tanda-tanda otak dan jiwa serta badanku yang tak tenteram. Penat sgt kot…Nasib badannnI've always constantly reminded myself to be thankful. Eventhough ada certain days aku rasa macam loser gila, (bukan macam,tp mmg kdg2 aku sedikit loser) aku selalu akan comfort myself, ada orang lagi loser dari aku. Har har har. Haram jadahhh

Huiii…mane pulak aku blajar cakap ini macam? Sungguh tak sopan

No comments: