Saturday, May 9, 2009

MENANGLAH ! ^0^ (1st)

HUH...hobi di kala bosan >>> melompat2 blog
Jumpa pulak blog Anjung Kraf ni
Tiba2 nampak ada blog giveaway

Pertama kali join blog giveaway ni
Jadi, aku tak menaruh harapan tinggi sangat untuk menang
Cuma yang buat aku tertarik nak join sebab...
"Swarovski crystal brooch" yang cantik tu
Plus...benda tu adalah handmade
Selalunya benda handmade ni adalah rare
Dan jarang ada ulangan...kalau ada pun tak sama
Plus lagi, aku tak pernah pakai brooch berjurai2 ni
Rasa2nya kalau aku menang,dan pakai brooch ni...
Farah E akan gelakkan aku tak..? ermm

Blog ni pun aku suka...
Sebab tuan punya blog (masih belum mengenali beliaw)
ada buat kerja2 mengait yang cun!
Mengait..HUSH
Satu benda yang mak aku pandai tapi tak pernah turunkan ilmu tu
Ohh, kecewa T_T
Tapi takpe, sebab dah jumpa blog baik macam ni...
dia suka kraf, aku suka kraf
Mana tahu aku boleh tuntut ilmu sikit2 kan?
Boleh belajar mengait, decoupage, menjahit...
Hehe


Doakan aku menang, doakan aku menang...
*AMINN*

No comments: