Tuesday, June 2, 2009

PATAH HATI!!!
HANYA INI YANG SEMPAT DISELAMATKAN

laptop dan kamera...
perlu ke duadua rosak serentak?

kedai komputer bodoh
"maaf la dik...
kami tak berani lah nak bukak"


tolonglah!
aku mintak kamu tolong tengok LCD je
dapat ambil Local D pun cukuplah
selamatkan yang penting dulu
...TOLONGLAHHH...
boleh sawan gini

LAGU, GAMBAR, TUGAS2 KHAS
tolonglah...

mesin jahit pun rosak
weyh...hukhuk
tolonglah, sabotaj ke?
minum kopi BOSS banyak2
nasi? aku dah tak lalu
bilik bsepah gilak
tidur? tidak lena
tabahkan hati, tabahkan hati




ok, aku dah demam terkujat
someone, please push my button
*TERIMA KASIH*


masyarakat Travian
ayuh datang serang kampung aku
hari ni, mahu gempur habis-habisan
biar tentera tak ramai pun...
______________________
AGI IDUP, AGI NGELABAN



2 comments:

Kap said...

gua pun peminat BOSS..
latte rules!!!

* TIYA * said...

dowh! gile geng cmni...
meh sep...gimme 5

tgh kumpul kroni ni
BOSS RULES trus