Wednesday, August 13, 2008

AKU DAN MAKCIK JOYAH 2

Masih lagi kisah aku bersama makcik Joyah, the hottest lady in HEP.
Hottest bukan sebab dia hot yang cantik dan bergetah fulamak tu...
tap hot suka marah tak tentu hala.

AKU : Assalamualaikum puan. Saya nak serahkan borang pendaftaran penambahan kursus ni.
MAKCIK ESAH : Apa ni?
AKU : (bukan aku dah cakap ke tadi?) Borang penambahan kursus. Saya tak boleh daftar online.
MAKCIK ESAH : Awak ni kan, lain kali cek la dulu baru daftar...kan dah nak kena update data ni.
AKU : Erk (ape kes? dia ni faham tak apa aku cakap tadi?). Masalahnya bukan sebab isi tak betul. Sistem blocking.
MAKCIK JOYAH : Sistem blocking ke awak yang tak si betul2?
AKU : Sistem la,ok...saya dah isi semua dalam borang ni dan dah dapat approve ketua program (masih lagi bersabar dan cuba bersopan)
MAKCIK ESAH : Ahh..apa2 lah awak ni. Malas la saya nak layan. Letak je la borang tu.
AKU : Ok! Malas sudah. Duduk diam2 pandang je la komputer tu. Kalau ada masalah nanti puan tanggung. Bye
MAKCIK ESAH : (tercengang)

No comments: