Thursday, August 28, 2008

TAPIR BERWARNA HITAM PUTIH, TAHU KAN?

Salah satu perbezaan antara manusia dengan tapir : tapir tak kutuk tapir lain.
Jadi kalau korang tak suka mengutuk dan dikutuk...jadilah tapir.
Jangan jadi orang terkutuk.


Ini adalah benda paling annoying aku pernah dengar: "Yeke? Tak tanya pun...". Aku yakin bila kawan2 korang buat macam ni, korang mesti bengang kan? Walaupun perbuatan ni agak terbiasa (mungkin aku je yang rasa tak biasa), tapi ia masih memberi kesan yang sama kepada orang dewasa seperti aku(read remaja). Bayangkan, tengah seronok berborak tiba2 member cakap "Ada aku tanya?" Pergh! Rasa macam nak sekeyh laju2 (aku suka pakai perkataan laju2 untuk nampakkan action tu real) .

Wattudu? Wattudu? (read what to do)




p/s : Aku tak mahu jadi tapir...aku suka mengutuk dan tak kisah dikutuk?
Kamu mahu?

No comments: