Friday, February 13, 2009

ENAFNAG

Ok enaf wit nagging
Now I dun wanna talk anymore
Lemme show you some of my works of artsy..HUH

Nilahh hasilnye bile aku jadi mcm ayam berak kapur
Setelah x on9 selama seminggu..HAHA
Aku bosan gilak!Ajak Dodik keluar pergi stationary shop...
Beli kertas A4 1 rim,beli marker pen 3 kaler...
Pastu aku cari acrylic xde pulak...CISS
Kalo x buleyh aku kaler pinggan yg ade corak2 siput tu
Ni yang wat aku mnyampah duduk kat Dungun ni
Susah nk dapat barang2...terbantut kerja2 seni aku (seni lahh sgt)
Aku nak beli pensil kaler pn xde...mmg durjana ni...CISS lagi skali
Dan hasilnya...lihatla! TADAA! Ohh,ohh,dah mcm magician seyh...
Hahah! kechiwa ke?
Sbb x chantek sgt eyh?
Lantak la,aku lukis bukan mintak pujian pun...
Aku cume nk mengelakkan bontot aku berkematu je duduk diam2 x buat pape

No comments: