Friday, February 20, 2009

WARNANYA BIRU, TEBAL TAK TEBAL MANA

Haishhh
Tiba2 aku teringat fail lukisanku yang tertinggal di UiTM
Ohh…jiwaku kosong tanpanya
Fail tu ibarat luahan jiwaku
Warna warna di dalamnya adalah warna warni kehidupanku

(ada unsur2 jiwang kat sini...aku tak tahu kenapa...maafkan aku)

Setiap kali aku siapkan satu lukisan
Aku masukkan dalam fail tu
Ibarat kata sorang kawanku
Fail ni adalah galeri lukisanku
Ohh,tapi bagi aku fail tu diari aku
Sebab dengan melukis lah cara aku meluahkn perasaan aku
Dah macam nyawa aku lah kiranya

(unsur nostalgik pula)

Bila aku rasa sedih,sepi…
Aku akan belek fail tu
Melihat warna di dalamnya
Buatkan hatiku berbunga riang
Senyuman kembali terukir
Seolah2 ada satu unsur magis
Yang memulihkan semangatku untuk teruskan berjalan, dan berjalan

(masih lagi ada unsur jiwang...DEMIT!)

Aku harap fail tu masih ada
Siapa2 yang terjumpa
Pulangkanlah… aku nak fail tu balik
PUH-LEEZE
Lukisan yang aku baru siapkan ni xde tempat nak letak
PUH-LEEZE (once again)

(unsur merayu)


sekian
*ENTRI YANG MEMPUYAI TIGA UNSUR*

No comments: