Tuesday, February 10, 2009

TRIBUTE TO BOLA

BOLA's dead and I feel so sad
the dog bite him...damn dog!!!
Itu anjing mmg patut dipanggil anjing...huwaa

Xtually rabbit tu...ohh arwah rabbit la skrg...
Sakit. Kaki blakang beliaw sblh kiri tu cam injured
So die xleyh nk lompat cam arnab2 laen
Xtaw kenapa leyh jadi camtu
Tp sejak die sakit tu, we're getting more n more closer

Yelah,mane taknye...
Aku yang mula2 balut kaki beliaw mase dikhabarkan adikku kaki beliaw patah
So tiap2 malam aku mesti jenguk beliaw
Untuk pastikan beliaw x haus
Sebabnye,air x boleh taruk dalam kotak beliaw,nanti beliaw tumpahkan
Dah sakit2 pun nk mengganas lagi ini arnab...haippss
Ye,saye taw..anda nk cakap perangai arnab same mcm tuannye...AHAHA

Ok dah terlajak jauh...sambung pasal cmne kronologinye kematian BOLA
Mase tu aku xtaw ade anjing liar dr hutan mane ntah dah mceroboh masuk rumah aku
Ni mesti gara2 aku tak letak signboard depan rumah cmni>>> NO TRESPASSERS
Aku kat dapur...when suddenly Atin dgn suara tsekat2 (mesti die tgh sedih tu..huhu )dtg bgtaw cmni

Jap...dialognye:

ATIN : Kak Ya, Bola mati
AKU : Atin ko ni btol2 la!
ATIN : Sungguh! (die mesti ingat aku nk marah die...sbb aku ingat die tipu)
AKU : Mati nape plak?
ATIN : Anjing geget (sebutannye gigit ok)
AKU : Anjing mane plak ni? (masih cube mengawal emosi marah kerana rasa ditipu lagi)
ATIN : Xtaw lahh
AKU : Ok,jom kite g tgok (malas nk layan kot2 btol ade unsur pnipuan)

So,aku ngan rase curious gi la tgok...ecece,cam siot je

Skali btol daaa....huwaaa
Aku xbleyh nk gambarkn cmne prasaan aku time tuh, bile tgok Bola dah tak bernyawa, dh lembik
Dan anjing tu? Mestila dah lari
Cam penjenayah yg wat muke x bsalah laa
Kalo aku dpt siapla ko!!!

So skrg,aku sedang berkabung la
Ni adalah rabbit ke-2 yang aku terasa pemergiannya after Abu's death
Abu..ohhh...rabbit malang tu

No comments: