Thursday, August 30, 2007

AKU TAK PANDAI BACA NOTA MUZIK...BUKAN SALAH AKU

Betul, bukan salah aku...Tapi salah kawan aku
Waktu tu kawan aku Eton (bukan nama sebenar) satu2nya kawan baik aku
Aku banyak terpengaruh dengan dakyah beliaw ni
Kononnya kelas muzik tu x baik,maksiat,berdosa dan macam2 lagi lah
Awal2nya aku join jugak kelas tu
Bolehla baca sket nota muzik tu
Main flute...abah siap belikan flute lagi sebab aku yg paksa
Aku minat muzik sangat2

Tapi si Eton ni banyak memesongkan aku
Katanya siapa yg belajar muzik,syaitan suka
Masuk neraka sebab muzik ni lagha
Ohh,aku terasa aku jahil...
Ohh,nyata aku tertipu...
Cepat terpengaruh

Setiap kali kelas muzik,
Eton akan bawak aku mengacau cikgu tengah mengajar
Takpun melepak surau...dapat banyak pahala katanya
Padahal duduk surau bukan buat apa pun
Borak2 sampai la kelas muzik habis
Ponteng la dengan erti kata lain
Kenapa laaa aku x terfikir langsung time tu?

Dan sekarang aku x lagi berjumpa Eton
Tak ada lagi yang akan menakutkan aku
Bila aku dengar lagu2 yg aku suka
Aku bersyukur
Eton? Aku x tahu
Mungkin dia bahagia dengan pemikirannya
"orang yg dengar muzik masuk neraka"
HAHAHA...wadehek

No comments: