Tuesday, April 14, 2009

JAWAB SOALAN TAK NI?

TAG dari mamat yang menghadapi masalah sinus.
Lu saja kan Amat kan?


(Upload picture yang anda gemari dan jawab soklan dibawah)
Kenapa anda suke gambar ini?



sebab aku suka lah...syhh


Bila kali terakhir mkn pizza?
bulan 1 tak silap (lupa sudah)
the yummy home-made pizza


Lagu terakhir yg anda dengar?
Disko di rumah - SAFARI
lagu yang boleh buat orang marah!

Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?
Jahit manik dan labuci
(macam pandai sangat je..hehe)

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
(tak suka sebenarnya)
1. altantunya (harap2 aku tak kena bunuh mcm dia)
2. ayuthiya (ni apa siot? tomyam!)

Tag lagi 5 org
*soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag!
sebelum tu, aku nak bagitahu...
jawapan yang diberi adalah khayalan aku
1. Ed Westwick
2. Dato' Jimmy Choo
3. Rihanna
4. Julia Roberts

5. Datuk Shah Rukh Khan

no 1 pada anda?
Chuck Bass in Gossip Girl
Have a big crush into him
(segan betul aku nak buat pengakuan ni lah)

Org no 3 ada hubungan dgn sape?
Chris Brown...ergh
Rihanna should use her umbrella to keep herself away
from him just like Mary Poppins way

Kata sesuatu berkenaan no 5:
Aku rasa dia tak patut dapat pangkat Datuk...

Bagaimana dgn org no 4?
A talented Hollywood actress with sweet smiling
She's a WOW!
Kalau aku lelaki, aku pasti ngorat dia
Bapak aku nak kawin dengan dia pun aku tak kesah

Siapa org no 2?
shoes, shoes, shoes
Ohh...nice but can't afford it



p/s : Amat. aku tahu ko kecewa dengan orang2 yang aku tag
Tapi biarkan aku tenggelam dalam angan2 ku
Kasi can lahh bro! HAHA

2 comments:

__mr.amat__ said...

suka hati ...
hahahaha

* TIYA * said...

hahahaha
hati suka...