Sunday, April 5, 2009

SERIOUS SHIT

Semalam cakap lain, hari ni lain.Kejadah???
Kalau kau dah memang tak nak ambil tahu pasal aku...
Diam saja lah!

Apahal kau nak kelentong cakap belit2...Kecoh aihh
Kau tak perlu nak pura2 konon2 kau peduli.
Palsu semata2, buat apa?
Manusia hipokrit memang pandai berlakon...
Baik di luar, busuk di dalam
Takde pula anugerah penipu terbaik dalam Malaysia ni
Kalau tak aku memang bagi dekat kau

Kau yang cabar aku melawan
Jangan salahkan aku kalau aku jadi biadap


HATI SYAITAN
Durjana kau yang punya angkara
Mengalih setiap pandangan manusia
Yang benar kau palsukan
Tugasmu seumpama syaitan!

Kau membenci sesama sendiri
Kelakuan menurut nafsu hati
Celaka laknatlah kau
Pergilah kau sial dari hidup ini

Laknat!
Penyelewengan umat
Laknat!
Laknatlah kau,kau,kau
Sedarlah kau akan kepanasan
Api yang membara dineraka durjana
Kasihani tubuh mu yang lepu
Tak sanggup ia menjadi debu
SEKIAN
*save your fucking word to hell*

5 comments:

johndoe said...

hoi lu jgn mengamuk la.haha
wa tak suka
lu kalau marah lain macam sikit
adoi tiya
bawak mengucap ok?

__mr.amat__ said...

ini serius (wonderpets)
hehehe
lek2 tiya.....
luahkan apa mahu mu...
jangan dipendam ...

* TIYA * said...

johndoe :
tak...tak ngamuk pun
lain macam cmne ek?


amat :
hukhuk
ade haiwan dlm bahaye

johndoe said...

adrenalin meningkat naik!kreativiti lu bercambah!
masa ni la nak tengok lu punya bakat sebab karya lu lebih tulus.

lu ingt lg tak first time wa jumpa lu kat tasik uitm tu?sewing beads at the same time crying...
lepas tu lu lukis gambar budak perampuan main hujan.ada simpan lg x lukisan tu?
haha...situasi buruk tp comel

* TIYA * said...

ingat...ingat
ko pk aku nk terjun tasik tu kan?hehe

lukisan tu dh ilang la
aku ttinggal dekat studio
mlm dtg tgok dh xde
sape curi ntah
comot mcm tu pun nak ke?
SIGH~~