Tuesday, March 17, 2009

AH-CHUMMM (sekuat hati)

oh,kuman merebak ek?
ok ok...
aku tutup mulut

bersin, bersin dan bersin
(buat depan Amat bagus nih)
cari panadol tak jumpa
gila nak hantuk kepala kat dinding rasanya
pening hunggek hunggek

aku ada senaman minda untuk korang
sapa2 yang rasa terer math tu...
sila kira!
rekod plg lama tido
(7pm-2am)
bangun jap...
tdo balik
(5am-8am)
breakfast sket...
tido balik
(9am-10am)

bangun on9
tenet slow yang amat
jgn tanye bile aku mandi
haihh

ambik towel
menung lama2 dlm bilik air (sejuk ok)
ok gosok gg, cuci muka
ayarks! terketaq-ketaq aku
menung balik

(aku rasa kalau anak penguin 2 ekor tu tengok,
mesti depa gelak sakan)
pikir nak mandi ke tak
ahh sudah!
aku cuba nak sambung tido balik
dalam posisi fetus
(3pm-7pm)


sebab aku tak larat nak buat dosa hari ni
kalo aku sihat...
aku yakin aku pasti ramai sakit hati (hihi)
jadi doakan aku sembuh
supaya aku boleh sakat orang lagi (nakal?yups)
Tok Dalik! meh sini jampi cheq!!


p/s : biar demam, jiwa masih riang ria
(cuma otak je makin blurr...haha..DENG!)

No comments: