Friday, March 13, 2009

BOLOS SAJA DINDING ITU

malam tadi baru aku sedar
tak semua orang boleh terima cara aku
cara bercakap dan bergurau
yaa...aku kadang2 melampau (gurau kasar)
tapi satu benda aku kurang suka...
carutan dan makian (bukan melucah yadayada)
melainkan seperti perkataan ini,kerap juga dipakai
---demm,fakk,caker,gamfunk,siak---
dulu perkataan ni aku janggal nak sebut
innocent konon2 la...haihh

KECUALI

bila yang berkenaan mencarut dan memaki
barulah aku akan join sama naik...HEHE

berbalik pada kesedaran...
aku tak perasan sikap nakal
dan suka menyakat aku ni
boleh buat orang geram dan tak senang
sampailah ada umat memanggil aku
"betina" dan "babi"
ohh..hati aku tersentuh dan terkedu
(siapa cakap aku tak touching?)
fikir...fikir...apa harus aku balas!

yaa..aku tak kisah kalau orang bergurau
keji,keji dan keji dengan aku
sebab aku juga begitu
tapi aku kisah bila orang panggil aku dengan nama binatang
(babi,beruk,tapir dll)
dan juga panggilan >>>betina,hamjadah,anak haram

lantas...
aku ambil keputusan, redah saja
pedulikan perasaan mereka
tiada manusia tak pernah kencing malam waktu kanak2
(baca tiada manusia sempurna)
dan aku tak dapat nak puaskan hati semua orang


aku post entri ni dalam keadaan agak emosi
(ala2 hati dan terguris barangkali?)
tapi aku tak menangis...jangan risau
sebab aku masih boleh gelak jahat!
HAR HAR HAR

mungkin betul cakap Shark aku x sesuai mencarut (tak manis?)
tapi aku rasa orang yang mencarut harus dicarut balik
Shark,ini adalah teori dua kali lima aku..HIHI



p/s : jap2 nak test mulut2 aku bau longkang tak?
(step : hembus nafas ke tapak tangan)
ahh...masih wangi
maknanya aku masih boleh berkata keji lagi


*diam itu pintar*

No comments: