Tuesday, March 10, 2009

WUTS COOKIN'

bukak yahoo - no new mail
bukak myspace - no comments, no message
bukak friendster - no comments, no message

erk...takde orang sayangkan aku ke?
ym pun asyik buat hal je...damn!

akhirnya aku bukak yahoo
type "simple cookies recipes"

yahhs, harus optimistik!
walaupun ym main cak cak dengan aku
walaupun takde e-mail baru
ataupun komen2 dan mesej dari friendster dan myspace
aku tak harus kecewa

aku mahu cuba resepi2 yang aku baru jumpa
jadi ke takkk...kita lihat nanti

4 comments:

__mr.amat__ said...

ko pandai masak ek ikot resipi??

main gitar (software) pon andai ,

pe lagi yg ko pandai ??

* TIYA * said...

amat sinis ye...HAHA
resipi tu ikot aku

main main aku pandai
pandai tak pandai
kaco orang lagi la pandai

pandai pandai la ko paham sendiri ape yg aku taip ni :))

__mr.amat__ said...

ngahahaha ...

ok2, aku tahu kita memandai2 untuk pandai ttg sesuatu
kite tak semestinye pandai untuk masak mengikut resepi

memandai itu pun salah satu langkah utk menjadi pandai...
hehehehehe

* TIYA * said...

ko memang pandai memandai mandai la amat

tp sepandai pandai ko mengomen,
pandai lagi aku mengepos dan membalas

*KITA HARUS PANDAI*