Monday, March 2, 2009

MAAFKAN AKU...AKU DAH LAMA TAK MAKAN TEMPOYAK

Arip dan Ati makan mi bakso dekat tepi jalan...
Aku terliur (short form tengok sambil telan air liur mungkin?)
"Nak jugak weyh! Nak jugak!"diorang tak respon.
Aku tak puas hati...tau la sedap tapi takkan sampai tak dengar aku panggil.
"Weii...nak jugak mi bakso tu"
Takde respon jugak. Eiiii...diorang ni la kan.
Tiba2 aku perasan...mereka dalam TV...patutla tak jawab.
HUH! Malin Kundang.


Terkesan dengan adegan tersebut, aku google mi bakso.
Dan apa yang aku jumpa adalah ini.



Google mi bakso tapi hasilnya The Padangs...aneh bukan?

SOALAN : Apa kaitan The Padangs dengan mi bakso?
JAWAPAN : Tiada kaitan.
FAKTA : Mi Bakso dari Indonesia dan The Padangs dari Malaysia.
SARANAN : Cuba nikmati mi bakso yang pedas sambil mendengar lagu The Padangs yang emo.
Dan lihat apa hasilnya.


p/s: entri semalam pun cakap pasal makan jugak.
Adakah ini suatu petanda?

2 comments:

Anonymous said...

Blog kau tak best langsung. Konon nak buat lawak, turns out to be fricking lame.

* TIYA * said...

Sorry dude...
I composed this blog not to satisfy anyone.
Maybe this is one of the reason why I should closed my comment box
to unknown people.
Specially for retarded people like u...

If u are good enough,
why u appear as anonymous?
Why don't u use oh-so-good ID?

LALALA

p/s : don'te read if u don't like
*PEACE*