Saturday, March 21, 2009

ENAM JAHANAM

ARAHAN:


Pergi ke photos folder dalam komputer anda.
Pergi ke folder ke-6.
Pergi ke gambar ke-6.
Letakkan gambar tersebut dalam blog anda,
dan ceritakan serba sedikit tentangnya.


Kejadah?
Tapi takpe disebabkan aku baik hati
dan suka makan taufu-fa aku buat jugak.



Gambar ni adalah signboard (?) bilik aku.
Yups, bilik aka tempat penginapan dekat Uni.
Masa semester 3 tak silap.
Ladybug tu adalah board yang aku reka masa sem 2.
Untuk dapatkan sign2 senior...BLEGH
Disebabkan tak nak membazir aku tampal kat pintu.

Bulu2 tu?
Aku tak jadi pakai untuk buat sayap angel (devil la)
untuk pakai time dinner...so tampal kat pintu jua akhirnya.
Ok la tu...ada guna jugak.
Walaupun kadang2 ada kucing melompat2 nak ambil bulu tu.
Apa punya kucing daaa...

Kenapa ada tiga orang lidi je?
Sebab signboard ni dibuat sebelum penghuni terakhir masuk.
So aku dah malas nak gunting orang lidi baru.
Takut jari luka lagi...HAK HAK

M2004 tu?
nombor ekor...
masih menunggu cabutan


p/s : aku ambil masa 20minit nak post entri ni...
internet memang slow ye hari ni?
HAMPEHS

No comments: