Monday, March 30, 2009

CHINATOWN STRIKES BACK



Dewan Kong EE Recreation Club
Ni kat mana siot?
Sepanjang aku duduk Dungun aku tak pernah dengar ini tempat
Tapi bila aku tengok tagline" Chinatown Strikes Back"
aku buat kesimpulan, mungkin di kawasan
penempatan atau sekolah Cina
dekat pasar dan Kuala Dungun

Aku tak suka pergi tempat ramai orang.
Suasana yang ramai orang lalu sana lalu sini langgar bahu,
memang boleh buat aku pening dan loya.
Kadang2 otak aku gagal berfungsi dengan baik.
SERIUS
Tapi sebab ada The Times, Pure Vibracion & 24 Caliber
aku jadi teruja...tak kisah pasal pening dan loya
(melompat2 ar ar ar)
Tapi bila diberitahu timing..ohh
Aku mungkin terpaksa duduk diam dan lupakan saja.
Inilah susahnya bila dah duduk di rumah bersama famili
dan dikawal segala pergerakan dan perbuatan.
DUHH~~~(mengeluh panjang)
Mungkin aku perlu curi2 keluar?
*SENYUM LEBAR dan KELIP2 MATA*
p/s : member sehati beronggeng pun dah takde
CAMNE AIH?

4 comments:

may_totalost said...

Hmm Karutan yang amat menghiburkan hati aku,lau ko x suka gi tempat yang ramai orang maknanya ZOO mmg seswai Tiya,Ini pendapat paling profesional aku rasa aku bley bagi.Aku Rasa laa,Anyway teruskan apa yang ko dah mulakan okey.

* TIYA * said...

ok pendapat ko profesional
aku mmg suka pegi zoo May
ade babun bontot merah
muka dia sgt serius bila tengok aku
kenape ntah?

HAHAHA

sha filan said...

ahahaha...ak pun xtau tmpt 2 ktne weh!!! hahaha

* TIYA * said...

tu la
gila punya misteri kan?