Sunday, March 15, 2009

LU PIKIR LA SENDIRI

mula2 mintak tolong bagi idea
lepas tu mintak tolong translatekan script
lepas tu mintak tolong betulkan mana yang patut
ok, semua aku laksanakan
(since aku pun berminat dengan benda2 ni kan)
tanpa gaji (aku tak mintak pun)

selama seminggu memerah otak
dan berhabis tenaga
pening kapla pun aku tak bagitau
demam...aku gerak jugak
sebab aku tak nak dia kecewa

design backdrop
bagi idea untuk costume
monitor dia day by day
aku buat...tak merungut nihh

nak tukar tajuk pulak
ok, aku sabar ni
takpe...takpe fikirkan tajuk baru

tiba2...
"eh,kakak...rasa macam nak tukar la.
isu Gaza ni macam dah ramai orang pakai.
kita buat yang lain la"

ohh...aku sudah hilang sabar
aku serius bengang
penat tahu tak?
aku diam...lalu terus off9
sekarang pergi mampus kau
kau pergilah mintak tolong orang lain
itu pun kalau ada yang larat nak layan
kalau tak kau hadap la lecturer kau sendiri



BENCI.TAK SUKA.MENYAMPAH
*belajar la menghargai segala
apa yang orang lakukan untuk kamu*

No comments: